påskägg och friskis !

idag var jag tvungen att gå upp tidigt. typ elva eller nåt, för klockan tolv kom farmor hit med påskägg till mig och rebecca, wiiho ! det var varsit påskägg med gooodis, en deoderant, en hårspray och 100 kr vi fick. farmor och farfar är snhalälla.  :)
ungefär halv fem cyklade jag och rebecca till friskis och gick på ett medelpass som var ganska kuul, och ganska jobbigt. efter det cyklade vi hem igen, och åt pannkaka :o   gott !  sen så har vi kollat massa på desperate housewives, season 2, och käkat upp våra påskägg, glupska som vi är ....  suck  >.>  aja   mysigt mysigt !   nu mååste jag plugga lite, och sen ska jag sova :o    åh imorrn blir det friskis igen :D   först gym, och sen dans!  sååå kul  :D

pusspånästanalla ! <3



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0