spåret !

idag har jag varit duktigt måste jag erkänna  ;o      jag. mamma och rebecca åkte till rocklunda spåret och gick/sprang fem kilometer. jag och rebecca sprang tillsammans, och mamma gick lite längre bak, för hon ramlade imorse så hon tog det lite lugnt   :<                       men ah, jag tycker iaf att vi alla tre var väldigt duktiga ;)    sen så åkte vi hem och jag och rebecca var ute och körde lite fotboll. och nu diskuterar vi om vi ska äta MAX eller köttfärslimpa ikväll.  känns ju liksom onödigt att äta hamburgare när man har varit ute och sprungit, men ..  :S     ppwuh ... aja vi får se hur det blir .. 


pussenpåersomförtjänardet !

jag och rebecca. älskar dig mer än livet sis !  <3   alltid tillsammans !


Postat av: Anonym

ni är lika =) vem har fotat??







Hejsan !

Du röstade på mig i en "veckans blogg -tävling" på elenasobrino.blogg.se och tack vare dig och många andra så vann jag den tävlingen. Nu har jag börjat med något jag kallar för "månadens blogg" inne hos mig och de man kan vinna är en bloggdesign och en relativt stor bildlänk väl synlig i min meny och därmed fler läsare. Länken kommer finnas på min blogg under en månads tid-. Jag har valt att alla vänliga själar som röstade på mig och gjorde mig till "veckans blogg-vinnare" är nominerad i min tävling och har chansen att vinna ! Du är en av dom nominerade ! Kika in på min blogg och läs mer om reglerna och så.



Lycka till !

och åter igen, TACK FÖR DIN RÖST !



KRAM

http://IdaTallhed.blogg.se

2009-04-08 @ 16:23:17
Postat av: eleanor

kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker om den:) så jag vet vad jag ska förbättra åså :)

2009-04-08 @ 23:38:25
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0