hellu !

hej alla, det blir inte av att jag skriver så mycket nu. men jag har iallafall slutat jobba nu, och det känns skönt och tråkigt på samma gång ! jag kommer att sakna alla mina gamlingar jättemycket, men jag och madde ska dit och hälsa på snart hihi !  skönt iallafall att man hinner ha två veckors semester innan skolan börjar igen. fast jag måste säga att jag saknar skolan lite, men bara liite. saknar liksom rutinerna och allting .. klassen också såklart. men allt kommer bli somvanligt och det blir lättare att planera saker och ting ! jag vet inte vad jag ska skriva mer .. tänker skriva lite om igårn iallafall!

igår så gick jag på stan med mamma och shoppade lite kläder (som ni kommer få se bild på snart) och så käkade vi med min storasyster på vivaldi, och det var mums ! jag köpte också ett par fina örhängen inne på kicks !  :)
efter det åkte vi hem, och sen cyklade vi hem till min "moster" (eller nånting) .. för hon skulle slinga håret på min mamma, men det slutade med att hon slingade håret på mig med, så nu har jag typ .. rött/orange hår, men i like it!  kommer dock, lägga i rött igen innan skolan börjar och sånt ! :)  men ja det blev great. jag gosade också med hennes lilla bebis alexander, och hunden tody.  här kommer pics ! (släng gärna in en kommentar)

alexander
han är verkligen söt


like i said


puss


snällaste hunden ever


puss på oss


iiih

Postat av: snäckan

Aw han är verkligen jättesöt <3

2009-08-12 @ 20:13:07

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0