så var helgen slut ..

again !  helgerna går alldeles för snabbt., och det suger ganska hårt ! men det har varit skönt att kunna tänka på lite annat än jobbet, och sova några fler timmar om nätterna !   har umgåtts med mysiga personer i helgen också ! :)  igår var jag ju med tua ! och idag träffade jag först jennifer och gick på stan med henne ett tag. köpte lite underkläder ;p  och nu är jag nästan pank! blä !    sen så cyklade jag till vallby och träffade micke när han hade slutat jobbet, och så cyklade vi hem till honom och kollade på film :)   scream blev det, och den var läskig, tycker jag   >.> !!   men ah, sen skulle jag hem. han följde med mig en bit, så att jag hittade hem  ;p   har aldrig cyklat från erikslund förut ! :o     när jag kom hem var det käk, och nu tänker jag lägga mig, för jag ska upp senast halv sex imorrn bitti ! :(   PUSSPÅER !!!!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0