school and a bit shopping

idag var en väldigt skön dag faktiskt. efter som att det är torsdag så började jag klockan tolv med socialpsykiatri, vilket verkar som en väldigt intressant kurs. man får lära sig att bemöta människor som är psykiskt sjuka och har psykiska störningar, vilken kan vara bra att lära sig om man som jag, ska arbeta inom vården. man kommer säkert mmånga gånger träffa på människor med olika psykiska problem, och då kan det vara bra att veta hur man ska prata, och vårda personen.  efter den lektionen slutade vi iaf, och jag satt i ljushallen med malin, mimmi och matilda tills snäckan slutade, och då gick vi till kicks och hälsade på emelie. vi fick några färska tester,och det blev en del shopping för mig, eftersom lönen kom idag!   (y) sen så tog jag en halv subway, och så cyklade vi hem!  nu så har jag inte gjot så himla mycket .. klockan är snart halv sex, och vid halv sju ska jag och snäckan till friskis, och gå på thereses medelpass !  kul ska det allt bli. nu pallar jag inte skriva mer, men ska lägga in en bild på mina fynd iaf !! 


inte så jättebra bilder, men orkade inte ställa in på manuell    XD
 
maybellines nya mascara "LASH Stiletto" (109 kr) (har hört att den är väldigt bra)
en fuktcreme av Lóreal
(95 kr)
ögon och läpp remover av Lóreal (49 kr)
sminkborttagning, rengöring av Lóreal (65 kr)

Postat av: Vanessa

Den där mascaran är helt ny & den är jättebra! man får verkligen perfekta fransar. och den där rengöringen av L'OREAL kör jag också med, absolut toppen:)

2009-08-27 @ 17:57:22
Postat av: elina

SVAR: är den? jag ska prova den imorgon ! hoppas att den är bra ;) men har hört det ! ^^ hihi

2009-08-27 @ 23:47:08
URL: http://http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Jo

Kan du inte lägga upp bilder på bloggen där du använder mascaran - när du inte har mascara - när du använder en annan sorts mascara så man kan få jämföra? Själv använder jag den här: mascarareview.jpg" rel="nofollow">http://www.torontostyles.com/pictures/09_01/lorealmascarareview.jpg Den är super!^^

2009-08-29 @ 23:03:57
URL: http://[email protected]

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0