skola och boxning dårå !

vaknade vid åtta, hur tidigt som helst liksom ! stack till skolan och hade typ estet i en halvtimme, tre timmars hål och sen matte i 40 minuter   -.-   efter det cyklade jag hem och kollade film, och vid halv fem drog jag och rebecca till friskis för att köra boxning. efter halva passet hade rebecca så ont i huvudet att hon inte kunde vara med längre, så jag körde med Daniella, hjälpledare. det gick bra. jobbigt som 17 var det liksom!! men kul också  !  efter passer var jag fan skakigare än jag mågonsin varit, i händerna! kunde verkligen inte hålla fingrarna stilla ! usch ..  så cyklade vi hem och käkade, duschade. nu ska jag snart kolla desperate housewives, boxen! byebye!!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0