too much training !

ja, hörrni ! idag så vart det träning igen. sjätte gången den här veckan (plus att jag har gymmat en del också), vilket är alldeles för mycket ... skulle hålla mig till fyra gånger i veckan, men så finns det ju så många roliga pass att gå på nu! so not good, och det blir ju, som alla vet inte lika stor effekt om man tränar för mycket. det är lika illa som att inte träna alls .. ungefär!

visste ni förresten, att om det jag har hört stämmer, <b>så är en fylla som att räkna bort 20 träningspass? men det kan väl inte stämma? eller?</b> kan det? jag tycker det är skumt, men .. det är ju väldigt mycket kalorier i alkohol, det vet man ju ...

målade även mina naglar idag, och såhär blev resultatet:


bilden är inte tagen med manuell, så bilden är inte den bästa, men man ser juu ! :)

Postat av: Anonym

2009-08-17 @ 12:46:17
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

snygga naglar :)

2009-08-17 @ 12:46:38
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0