träniiing !

efter jobbet så gjorde jag nåt duktigt ! jag gick hem från vallby, och det tog mer än en timme :(  XD   men det var skitvarmt ute, och jag hade jeans + en ghanska tund väska att konka på, så det var väldigt jobbigt hehe. när jag kom hem så bytte jag bara kläder och käkade en macka och sen cyklade jag och rebecca till friskis. vi skulle gå på thereses pass, men sen när vi hade fått våra biljetter så kommer anna och ska ha sitt puls/medel pass i lilla salan, bara för att det var för mycket folk som ville på thereses pass .. så dom som inte kom in på hennes pass fick gå på thereses pass fick gå på annas. men jag och rebecca blev ganska avis, så vi gick också på annas pass ! ah, och det var askul HIHIIHI!  efteråt så cyklade vi hem och käkade mat.

sen kom pappa hem. han hade vart hos min moster och målat i hennes lägenhet, men sen mitt i allting så hade min moster svimmat flera gånger, fått nåt anfall. så dom andra som hade vart där och målat (min andra moster och en som dom känner) fick köra upp henne till akuten. läskigt  :S hoppas det blir bra iaf !

jag vet att alla tycker min blogg är jätteintressant ... men ah !!!!!!

Postat av: Jasmine

Baby baby, du är så himla vacker <3

2009-08-03 @ 22:50:15

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0