you will catch me always

yes. jag sitter och lyssnar på celines låt "i know what love is" och den är hur fin som helst. ni som inte har hört den, bör lyssna på den ! :)  min dag började med att kolla på seventh heaven, följt av att käka en massa vindruvor ! senare idag blir det att gå på boxnig med rebecca! på friskis då, såklart ! är ett boxpass som anna österberg har, och det är hur kul som helst. just love it ! man är två och två, en har handskarna, och den andra har mitzar på händerna, och så turas man om hela passet, you should try! har fyra inbokade pass denhär veckan, och så blir det lite gym också! måste ligga i dethär året, så jag har nått mitt mål till studenten nästa år ! tänker fan klara det.   iallafall .. nu tänker jag gå och käka vindruvor, för det är galet gott. men det är tyvärr inte så nyttigt som man tror !    har hört att det är onyttigare än choklad, men känns som att det inte kan stämma .. eller kan det ?   :/    men ah jag ska ju träna .., fast det är ju så man inte ska tänka egentligen .. men så onyttigt kan det väl inte vara me vindruvor ?  det är ju frukt ffs !




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Gott med vindruvor :D

2009-08-18 @ 20:06:29
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0