hård träning

vi vaknade vid halv två idag :o  blev ju inte ens speciellt sent igår. men ah vi typ gick upp och gjorde oss i ordning och sånt, och vid tre så åkte johan till stan, och jag fixade mig, och käkade mat med snäckan och vid fem körde pappa oss till friskis, så gick vi på ett pulsmix-pass. det var pulsmedel och pulsintensiv i ett pass. hur roligt och jobbigt som helst. länge sen man svettades så mycket, och blodsmaken var i halsen också kan jag tala om. men det är bara bra, man känner att man lever ;)   nu efteråt mår man hur bra som helst. ska på samma pass på onsdag hihi ^^  kommer bli fett då också! då ska jag nog dock ladda lite bättre innan ;)  dricka massa massa vatten och sånt. men det gick iallafall hyffsat braa, speciellt i konditionen, styrkan gick sisådär, men det dög^^   nu tänker jag inte skriva mer, för jag ska typ duscha snaart. imorgon fyller min mamma år så då blir det massa kalas hihi men innan det ska jag gå på stan med lovisa tokan för vi har inte setts på allt för lång tid :)  ska bli myys<3

pusshayy !


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0