innebandy rocks not

dagen började med innebandy i bombardier arena, och det var ganska tråkigt att kolla på faktiskt .. bara massa trummor, skador, ambulanser och sånt tjaffs. jag drog därifrån och gick till friskis på ett puls/medel pass med snäckan och det var mycket mycket roligare än innebandyn!  =)   så jävla roligt är det att träna, får aldrig nog. efter det tog vi bussen hem och åt mat och duschade och sånt. sen blev det stan med johanna. köpa lite julklapps, och så runt och kolla på kläder som jag inte har råd med. mys var det, hade inte träffat johanna på tusen år känns det som, så det var jättekul att träffa henne igen :) <3

sen tog jag en busstur hem och gjorde mig iordning. höll på att dö på vägen från bussen, så jäävla kallt ute nu alltså :s   typ 10 minusgrader ! inte bra, usch usch för vinter och kallt och snö. okej snön får vara kvar till julafton, men sen ska den fan bort !  uschha ! sen tog iallafall jag och snäckan bussen till friskis och gick på medel/intensiv, och det var verkligen hur roligt som helst! vi missade dock bussen när vi skulle hem så vi tog en promenad in till stan och satte oss på donken och drack vatten .. sen kom mamma och hämtade oss. när vi kom hem käkade vi goodie foodie och nu tänker jag fixa mig, göra situps och gå och lägga mig. imorgon är det julavslutning .. känner mig inte ens glad. varför? jo för att jag har tusen arbeten  att göra på jullovet .. åh jag pallar inte hejdå!


Postat av: Lovisa

stackars mig då, det är typ 20 minus grader i ö-vik :(

2009-12-18 @ 15:25:49
Postat av: angelica

Sv: ja verkligen, helt underbart med lov :D

tack!

2009-12-18 @ 17:47:55
URL: http://angelicasdays.blogg.se/
Postat av: elektra

Vill du bli veckans blogg babe?, besök då min blogg och skriv om dig själv och om dina inressen, jag väljer ut 5-10 pers. kraaam

2009-12-18 @ 18:54:54
URL: http://fattuush.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0