jobbjobbjobb

åkte till jobbet imorse efter tre timmars dålig sömn. det gick inte bra att somna igår kväll alltså. hade ingenting annat i huvudet än det som hände på jobbet igår .. bara låg och tänkte och grät. grät hela tiden. och jag kände inte ens personen. hade träffat den ett par dagar, och tårarna bara rann hela kvällen och natten ungefär. jag tänker på hur  familj och vänner måste ha det nu, om det är så här jobbigt för mig, som är personal. usch tänker fortfarande väldigt mycket på det. idag var det någon annan i den salen. som om personen bara ersatts av någon annan .. kändes lite läskigt att någon annan låg där inne nu faktiskt. men så är det väl på sjukhuset. alla salar måste ju självklart användas. men jag tror att hon har det bra nu. eftersom att hon nu mådde så dåligt kanske det var en "bra" grej. eller inte bra, men ni förstår .. hon behövde ju inte må dåligt mer, och jag tror hon mår mycket bättre nu. men jag undrar var hon är någonstans. jag har sett en livlös människa. det var så overkligt.. allting var bara tomt och jag kan inte förstå. är det bara svart nu? nej, vad händer? jag önskar verkligen att jag hade svaret på den eviga frågan...  men det är som det är.

efter jobbet åkte jag hem med mamma och så käkade jag lite poch gjorde mig iordning sen åkte jag och rebecca till friskis och gick på puls/intensiv, och sjukt kul var det som vanligt! men jävligt jobbigt också. styrkan är nästan omöjlig att klara av :s   nu orkar jag inte skriva mer, för jag ska sova snart. sov som sagt bara tre timmar inatt. mina tankar var överallt och jag tror att det kan gå bättre inatt faktiskt.


Postat av: Emelie - EmeliesPlace

fina bild :D

2009-12-08 @ 20:01:44
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0