lov . .

idag var det avslutning, yey .. men konstigt nog är jag som sagt inte så himla happy som jag trodde att jag skulle bli när terminen äntligen är avslutad .. nä för jag har typ tusen arbeten att göra på jullovet, och nu tänker jag tamigfan göra dom också. jag är för duktig på att skjuta upp saker och ting, men när jullovet är över ska jag inte ligga efter i något, så mycket har jag bestämt!  

lite senare åkte jag och snäckan till friskis och gick på intensiv .. det gick inte så himla bra idag, men hade nog ätit för dåligt tror jag. styrkan var nästan omöjlig, men konditionen gick helt okej. gick in på gymmet eftreråt och körde litegran. sen kom emelie och roberto hem till oss och käkade tacos :) mys och gott !
på kvällen var jag med jonna och jennifer hemma hos jennifer. det blev lite bus hihi sen blev det film. jonna somnade, jag och jennifer kollade :o   sen kom mamma och hämtadee ^^   mys med er tjejor <3

inte alls långt kvar till jul nu .. sex dagar endast, och man känner stämningen krypa fram från alla vrår. känns så otroligt mysigt. det här kommer nog bli den mysigaste julen. det mysigaste jullovet jag har haft tror jag. det känns som det. jag har så bra människor runt omkring mig just nu. fast det är mörkt när jag vaknar, så vaknar jag med ett leende. fast det är kallt ute så går jag och tänker på bra saker. jag har aldrig mått så bra i denna mörka tid .. man brukar bli depp och tänka dåliga saker, men jag är glad, så jävla glad. för jag tänker bara positivt. jag har människor runt omkring mig som gör mig lycklig. jag har min familj och mina underbara vänner. att jag inte har insett tidigare hur bra jag egentligen har det ..

har snackat med frida idag också på facebook.
blir så jävla glad av det. hon har varit min
förebild i snart två år, och jag tröttnar aldrig
hennes texter gör mig så jävla stark ...
det är något speciellt med hennes musik
och personlighet. frida är den bästa

nu ska jag sova, nighty <3
'


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0