shopping med lovisa

jag försov mig en timme idag, så jag och lovisa fick ta en senare buss än vi hade planerat, men det gick ju lika bra det. vi kom ner på stan vid kvart över ett, och då började vi shoppa. jag hade dock bara 200 kr så det blev inte så mycket shopping för min del. men köpte en tröja på gina tricot iallafall för 149 kr som jag hade kvar på mitt presentkort, och så köpte jag present till min älskade moder som fyller år idag :)   efter det tog jag och lovisa bussen till net on net och så köpte jag en rosa söt digitalkamera för mitt presentkort. jag har ju en systemkamera, men tycker inte det är så kul att ta med mig den när jag går på fester och sånt. det är lite klumpigt så då är det ju perfekt med en liten platt rosa  ^^  så jag köpte den och ett minneskort till, med 8 GB. och jag är väldigt nöjd. på vägen tillbaka till bussen hade vi massa bråttom så lovisa råkade ramla och fick ont in the ben. inte bra alls :(  men hon fick lite fin uppmärksamhet av busschauffören som såg alltihopa  x)   sen på bussen från stan var det en konstig gubbe som satt och gjorde massa ljud, så chauffören sa åt han flera gånger hahaha!  sen när jag kom hem fixade jag kameran och såntdära, och snart så får vi massa gäster, eftersom mamma som sagt fyller år idag :) <3

tröjan jag köpte på gina för 149 kr


min fina kamera jag köpte. EXILIM ex-z90

Postat av: Henke :D

2009-12-29 @ 18:45:49
Postat av: Henke

Varför ny kamera? :O



Awesome tröjja eller vad man ska säga att de är XD Den ser fin ut på dig :D

2009-12-29 @ 18:47:51
Postat av: Lovisa

hahahah gubben xD

2009-12-30 @ 14:04:56
Postat av: Becka

Kul med ny kamera! Det hade inte jag sagt nej till... :)

2009-12-30 @ 23:58:23
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0