skolan plus johan!

idag så var jag i skolan och det var riktigt jävla tråkigt, fast jasse var ju det, så då blev det lite roligare XD det var jätteäcklig mat i skolan usch och fy på den ! sen var det matte i typ en timme och jag fattade som vanligt ingenting! vi fick nån hemtente som jag också fattar nada av. efter matten tog jag bussen hem till johan! det började med en snöhög, och sen gick vi in till han och kollade på tv, sen somnade vi i några timmar. nu pratar jag i mic med skånehenrik HIHIHIHIHI!  hejdå

Postat av: angelica

Sv: okej :D vi hr fått ungefär en dm nu, super mys :D

allt bra med dig?

2009-12-16 @ 19:05:41
URL: http://angelicasdays.blogg.se/
Postat av: SKÅNEHENRIKFANNR1

AH MAH GAD! skånehenrik är sååååååå snygg

Fap fap fap

2009-12-17 @ 16:54:19

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0