tredje advent

nu börjar det verkligen lacka mot jul känner man och jag gillart. bara elva dagar kvar till julafton nu, men jag längtar nästan mer till dagarna innan jul. speciellt dagen innan. den 23 december, då är det alltid så mysigt. vi kollar jämt på julfilmer med familjen, käkar julmackor med köttbullar och julskinka och såntdär. (ingen julskinka för min del) och har det så mysigt. fast i år kommer mamma jobba kvällen innan så det kommer inte vara samma sak. men det blir mysigt med pappa och snäckan iallafall :)    haha jag och snäckan har som tradition att kolla på "musses jul i ankeborg" varje år dagen innan julafton XD  har sett den i flera år nu men man tröttnar inte på den, speciellt inte med min och snäckans underbara humor ;)  idag kommer emelie och roberto hit och hälsar på, sen kanske det blir en sväng hem till mormor och sixten. saknar mormor, träffar henne nästan aldrig längre. hon är en sådan underbar person och väldigt viktig för mig. min mormor är den bästa mormorn och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne <3   pusspåalla



HAHAHA här har vi sköningen !


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0