vilken mysig dag !

vi åkte hem till farmor och farfar vid två, och där var också min faster. det blev lite prat och lägga alla julklappar under (även där) plastgranen .. vid halv tre kom emelie och roberto också, och så började vi äta julmaten som man så länge har väntat på mohahha ! massa massa gott var det hihi, och efter det så blev det kalle anka såklaart! jag tänker döda alla som valde att kolla på anna anka istället för kalle ! det borde vara dödsstraff! efter kalle blev det julklappsöppning hihi det var skoj! jag fick bland annat: ljudanläggning till datorn (kärlek), presentkort på gina tricot för 500 kronor, presentkort på net on net för 2000 kr, parfym magnifique, parfym biotherm, väska, presentkort på sf, hårprodukter, rengöring, hårinpackning och sen massa "småsaker"  :)  hade en jättejättemysig dag med familj och släkt :)    på kvällen åkte vi hem till moster och drack lite glögg och kollade svensson svensson (älska) och sånt. sen åkte vi hem. jag kopplade in min ljudanläggning och gjorde iordning lite medan resten av familjen kollade på film :p nu sitter jag bara och gör ingenting.. det kommer liite bilder från idag iallafall! jag hoppas att ni alla har haft en bra dag :)   <3




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0