alla ♥s dag

idag så är det alla hjärtans dag :o    har inte gjort så mycket idag. bara typ setat vid datorn och tråkat, och lyssnat på musik och såntdäraa. så skulle vi ha myskväll med familjen, så vi köpte massa godis och chips och sånt, så skulle vi se film, men så började rebecca vara med en kompis. svikarN.   men jag, mamma & pappa kollade på "patrik 1,5!" iaf, och den är bra. hade sett den innan, men ändå  :p    och nu sitter jag och kollar på melodifestivalen, och det var nyss nå tanter som sjung, som inte var så bra .. och jag har massa godis och det är massa gott.  och min kompis lovisa krockade med bilen idag :(   inte kul alls, ni kan läsa på lovisas blogg.

"JAG SKA SLÅSS I DINA KVARTER"  mohahhaha ... den var nyss på melodifestivalen ... men btw ... jag missade wildkids idag   :'<


bah så ni vet, peanut är den sötaste  <3          awsome
peanut


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0