boxning och plugg

det var skola från 8.30-15.00 idag. orkar inte skolan, allting går bara skit ju, men jag tänker ta tag i dethär nu. jag vill inte plugga upp massa jävla ämnen efter gymnasiet. iaf ... efter skolan tog jag bussen till friskis på rocklunda, och gick på boxning med rebecca. det var nytt pass, och det var askul! roligare än jag trodde att det skulle vara, faktiskt. men det var väldigt jobbigt också!  sen när vi kom hem åt vi mat, och sen fixade vi med våra nya systemkameror, som vi fick (tillbaka) idag. hemfärsäkring  (y)    sen så har jag fotat lite, och nu sitter jag och pluggar till ett samhällsprov som vi ska ha imorgon. segt, men jag ska klara det, det har jag bestämt. så nu blir det att plugga arslet av sig ... elr nåt .. har inte tid med bloggen nu   ;p  

pusshej


plugg ...
plugg


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0