boxning :>

idag försov jag mig (vilket inte är speciellt ovanligt nu förtiden), till halv åtta, och jag började halv nio, så jag hann ju såklart inte, så jag tog en senare buss, när jag väl kom till skolan skulle vi ha samhäll och det var ganska tråkiigt, jag fattade typ ingenting. Sen hade vi lunch, det blev färgglada makaromer och nån korv, och det gick att käka. blabla sen lämnade jag en bok till nån som skulle köpa mammas skolbok och sånt, och sen hade vi lektioner. 

efter skolan tog jag bussen till friskis och svettis och mötte snäckan. halv sex började boxningen, och det var skitkul :D och jobbigt, men mest kul  :)  Anna Österberg är den bästa tränaren på friskis, absolut !  

sen kom pappa och hämtade oss, så åkte vi hem och åt lax! det var gott hihiihihihii.  nu orkar jag inte skriva nå mer typ. jag ska snart göra mig i ordning och gå och lägga mig ^^

nattii

Postat av: rebekkah

ja österberg är faktiskt bra

2009-02-05 @ 17:07:10

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0