fick bli en lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: spelning, och dom jag var där med :>
Vad gjorde du kl 08 imorse? gick till bussen  -.-
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här och nördade
Det sista du sa högt? typ godnatt till nån
Vad har du druckit idag? mjölk och vatten
Vad var det senaste du åt? apelsin :o
Vad var det senaste du köpte? en bonaqua på friskis
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt och kallt
Godaste glassmaken? mcflurry <3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? mjadå
Sover du tungt? ganska, ja
Drömmer du mardrömmar? det händer
Trivs du med ditt jobb? går i skola, och nej jag trivs inte ... vem trivs med skola ....
Favoritlåt just nu? holding on - simple plan
Vad ser du om du tittar till höger? dörren i mitt rum ..
Vad gör dig glad just nu? att jag ska få sova snart
Vad ska du göra härnäst? sova !!
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? helt okej .. trött
Favoritgodis? choklad
Kläder just nu? pyjamas
Sommarplaner? kanske sommarjobb?
Hur många kuddar sover du med? åtta
Spelar du ngt instrument? näj haha
Morgon eller nattmänniska? natt isf
Är du kittlig? näpp
Snarkar du? det tror jag inte
Stjärntecken? vågen
Äckligaste insekten? filverfisk? :O
Stökigt el välstädat? det är stökigt, men vill ha städat ...  ;)


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0