fredagen den 13e & spelning

hade bara två lektioner i skolan idag, det var skönt. slutade elva, men jag satt minsan kvar i skolan några timmar och pluggade. gjorde klart några arbeten, vad duktig jag är! sen gick jag till friskis och satt där och väntade på att dansen skulle börja i typ ... två timmar, inte så kul precis, men sen mötte jag johanna och carro, så gick vi på dansen, och det var askul. var några nya låtar nu också. sen kom mamma och rebecca och hämtade mig, och på vägen hem stannade vi och köpte burger king till mig och rebecca. det var gottigt

sen så åkte mamma och pappa till stan med några kompisar, så jag och rebecca satt hemma och åt godis och spelade wii, till typ halv nio, och då åkte vi till växhuset med jasmine, och kollade när be alive spelade, och dom var bra. sen gick vi runt på stan ett tag, och sen blev alla tråkiga så vi åkte hem och spelade ännu mera wii  ;p

nu ska jag snart sova lalalla

puss

         en bild från rockkarusellen .. (be alive)
     be alive                                



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0