hon äger så sjukt jävla mycket <3

                                                                             




frida muranius (appelgren) är den absolut bästa 
hon har vart min förebild i ett år nu
hon har gett mig så mycket, och när
jag träffade henne var nog fan den
bästa dagen jag varit med om. 
jag nästan grät för att jag stog så
jävla henne, och ni tänker att hon
bara är en vanlig människa "herregud"
men hon är så mycket mer. 
ser ni inte hur stark hon är?
hon är sig själv och står för det,
och det är så jag vill vara, och någon
gång ska jag bli så självsäker. som
hon skrev till mig "var dig själv, för du kan
aldrig lyckas fullt ut som någon annan"

Postat av: LoEm

Godnatt :)

2009-02-27 @ 23:12:58
URL: http://loem.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0