puls/medel

Hejsan svejsan !
nu sitter jag vid datorn inne i vardagsrummet framför tv.n, och desperate housewives skivan tog nyss slut  :<
jag var i solan från två till tre idag. väldigt värd dag känns det som .. en lektion ...  iaf sen så cyklade jag vidare till friskis och svettis på rocklunda, och gick på puls/medel med johanna. det var jätteskoj, och jag älskar passet  ^^    anna är den bästa ledaren  :)      efter det cyklade jag hem, och renecca mötte mig på halva vägen hihi.  när vi kom hem så åt jag mat, sen spelade vi wii, och det var massa kul. sen har vi bara kollat på desperate housewives, och nu ska jag snart sova :o

natti   <3

Postat av: Anonym

vadå renecca :( jag heter reBecca :D

2009-02-12 @ 20:11:41

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0