puls/medel ..

började ett idag. det var jävligt skönt att kunna sova till halv elva <3       :)
och hade bara två lektioner i skolan. svenska och samhäll, och sen slutade vi klockan tre. då tog jag bussen till rocklunda, och påvägen från bussen till friskis stannade jag och klappade hästar, dom var snälla mot mig  :)      sen satt jag inne på friskis ett tag och kollade på de andra passen tills snäckan kom. då scannade vi in oss, och sen kom johanna också  :>     carro kom inte in på passet, för det blev fullt  :s      efter typ halva passet gick jag ut därifrån, för jag orkade inte mer, min hals var konstig, och sen så kände jag mig helt svag i hela kroppen  :s   

usch, känner mig helt lat som inte pallade hela passet. jag brukar ju klara det, och jag hade ju längtat tills idag  ....   :s


aja .. hejrååååå



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0