en hund ..

jag skulle verkligen göra vad som helst för att få en hundvalp!  jag skulle vilja ha en Bichon Frisé, som ni kan se på bilden nedan! jag önskar verkligen att jag kunde få en! eller köpa en ! jag kan köpa den själv, bara den kan få bo här. jag skulle sköta om den och den skulle få det bra med mig. vi skulle bli bästa vänner, och jag skulle kunna få någon som jag kunde lita på och prata med, någon som skulle förstå mig. som bara lyssnar, och inte kan säga fel saker. vi skulle passa så bra ihop, åh jag önskar verkligen att jag kunde få en hund. denhär rasen är en glad, livlig och lekfull hund med livliga och uttrycksfulla ögon som gör en glad. rasen är dessutom allergivänlig så alla kan ha den. den blir inte högre än 30 cm. en liten plutt som skulle kunna vara min, om jag bara fick. jag har velat ha en hund sedan jag var sju år, men har inte fått någon. och vilken är anledningen? jo, en person i familjen vill absolut inte ha en hund. men ska verkligen en person få förstöra? vad kan denna lilla sötnos göra för ont ? ingenting, den skulle inte ens vara ivägen, jag skulle ta hand om den. antar att jag aldrig kommer att få det jag önskar mig mer än allting ...  

visst är den otroligt söt?

Postat av: Anonym

nej va söt ! super fin blogg !

den är från ed hardy ! :) <3

2009-07-19 @ 16:45:08
Postat av: i

SV : det är en norfolk terrier :) <3 dast han är inte ryckte eftersom ahn tkr d gör ont så han klipps o drf får ahn sån len päls :) <3

2009-07-19 @ 16:46:42
URL: http://presspause.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0