hemmadag + äckelfilm

hellu !

idag så har vart en skön hemmadag. inte gjort ett skit. eller inte mer än dator, tv och kortspel iaf ! kollade på en riktigt äcklig film med pappa, nämligen friday 13th, usch den vad fy ! men jag tipsar alla människor som gillar filmer med massa spänning, blod och knivmord och såntdära discusting. sen blev det att spela kort med mamma och rebecca och det var mys !    sen på kvällen har det inte hänt så mycket ..  kollade lite på kvarteret skatan med mamma och pappa.. haha det är så sjukt rolig och torr humor, jag älskart !   sen kollade jag desperate housewives med rebecca. vi är i säsong två, när det handlar mycket om applewhites, ni som gillar dh fattar nog vad jag menar ^^   nu sitter jag här på sängen och lyssnar på lady gaga konstigt nog  Oo   det är verkligen inte min musikstil egentligen, men jag har knarkat hennes låtar hela dagen ... huh !   iaf ..

här får ni ett härligt kvarteret skatan avsnitt  :D



Postat av: Moa S

HAHAHAH, jag skojar inte - jag älskar kvarteret skatan altså!

2009-07-10 @ 21:37:52
URL: http://moasofias.blogg.se/
Postat av: M Y O L S S O N

AHAHH! :D jag älskar kvateret skatan. så j*vla kul >.< :D

2009-07-13 @ 21:53:05
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0