nytt liv imorgon!!

nu hörrni har jag kommit hem från stugan och nu sitter jag i mitt rum igen. vi stannade på dollar på vägen hem, där jag fyndade lite grejer. bl.a. ett nitvälte för 30 kr, två block för 30 kr, en ring och massa tuggummin .. typ !  sen fick man sitta i bilen i cirkus tre timmar. ganska trist, men jag satt vid datorn. spelade lite sims, skrev litegran och lyssnade på musik gjorde jag ockå. när vi hade kommit till västerås stannade vi på vallby och kollade var mitt sommarjobb låg nånstans, och sen åkte vi och beställde pizza. åt inte så mycket, en kvart av den ungefär. (tänk er att pizzan är en klocka..)  sen så sitter jag liksom häär och gör inte mycket alls. ska börja jobba imorrn så då blir det att gå upp tidigt . blä ! säger jag... får gå och lägga mig vid tio ikväll :<    orka jobb !?  speciellt .. orka jobba på servicehus ?! nä, men hoppas personalen är trevlig iallafall, så man slipper lida i fyra veckor !

dessutom ! så börjar min familj en ny diet imorrn, och det kommer bli spännande. den går typ ut på att man ska äta mer fett  (?!) jag har ingen koll, men det har mamma! så ska man skippa kolhydrater och äta mycket protein! och jag tror faktiskt att det kommer gå ganska bra :)  och så tränar jag ju under tiden också ^^  men vi får se hur det går !! :) 

Postat av: Tallhed

ser du inte skuggan som sveper förbi?! dom misstänker att de är michael jacksons spöke..

2009-07-12 @ 23:28:13
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0