senila människor och nytt liv

nu är mitt nya liv i full gång ! dagen började med en frukost som bestod av ett stekt ägg och lite yoghurt! sedan när jag hade gjort mig i ordning cyklade jag iväg till sommarjobbet, och det tar ca 20 minuter att cykla. när jag väl kommit dit så pratade vi lite och sen fick jag börja arbeta ganska så snabbt därefter. satte på mig snyggaste arbetskläderna ever, och satte igång med gamlingarna. serverade frukost och städade lite i lägenheterna. fick även mata en senil tant som blev lite läskig när jag matade henne XD  jag skulle liksom hjälpa henne att dricka, så ba tog hon glaset och tänkte hälla ut saften på golvet, så jag tog glaset ifrån henne, och då börjar hon sjunga "du tjuv, du tjuv det borde du heta, för du stal min lille vän" haha ja ba okej ... ah sen lite senare, hon ba "nu tror du att du är snygg va?" ja ba "vadå?" hon ba "ja, hönan där borta" .. inte för att det var nån höna där men ah !  hahah lite scary ! 

efter jobbet drog jag till friskis och gick på medel med rebecca och det var massa kul ! klarade hela passet, och tog i som bara den ! när vi sen kom hem duschade vi och sånt, och sen åt vi mat. mamma hade gjort kassler, med tomatsallad och creme fresch eller hur det stavas, och det var gott :)  det var ett recept för vår nya diet, som startade idag !

nu på kvälle tog jag ett litet kvällsfika som bestod av fil med hallon i, ett glas apelsinjuice och en vit nätmelon. massa gotte ! nu när vi går på diet blir det inga mackor, inga flingor, en del frukter får man inte äta, och ingen pasta och inga kolhydrater ! det handlar typ om att äta rätt fett. så man får liksom äta vispgrädde ... men inte banan .. weird !



Postat av: Marcus

En jobbarkompis går på någon liknande diet. Inget bröd, pasta eller potatis. Han har massa grädde i kaffet och sedan äter han mycket ost med gräddfil på. Fy fan... men han har gått ner 18-20 kilo på 7-8 månader :O

2009-07-13 @ 22:56:19

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0