imorgon!

nu sitter jag här, och om ungefär fyra timmar ska jag gå upp, för halv fem ska vi åka till arlanda, och kvart i åtta går planet mot kreta, och jag börjar bli väldigt väldigt nervös nu, eftersom att jag verkligen inte gillar att flyga, men det går säkert bra, hoppar jag. liksom tänk flygvärdinnor, dom flyger varje dag nästan, och så finns det ju dom som flygger jättemycket med jobbet och sånt :o   så varför skulle inte jag kunna flyga liksom ... och jag har ju flygit förut också, men ändåå ! jag kommer inte kunna sova inatt -.-      och om jag nu somnar så kommer jag inte kunna komma upp imorrn halv fyra  :o
funderar på att sminka mig nu, så behöver man inte göra det sen när man vaknar :D  elina är lite smart !!

vi kommer iaf vara borta på kreta i en vecka, och sola och allt såntdär skönt, kommer hem nästa fredag på kvällen. kommer sakna folket här och sånt !  men de blir nog massa fina bilder inladdade sen när jag kommer hem  (:  

hejdå, ha det så bra i sverigeee !!  <3<3<33

puss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0