länge sen nu !

hellu bloggen och alla som läser den ... om det nu är några människor som läser den  Oo   Jag har inte skrivit på typ en månad, och jag vet inte riktigt varför. jag typ inte haft tid ... fast det har jag ju egentligen, men jag har väl inte orkat helt enkelt .. heh..   jag slutade tvåan för en vecka sen, och nu är det sista året som väntar, och den är det bara festen kvar !  eller nåt ..  jävligt skönt att få sommarlov, men jag kunde ju ha gått ut med lite bättre betyg .. men ah det var ju dugligt iaf, säger vi. lalala .. 

idag så gick jag iaf upp tidigt ! iaf för att vara sommarlov .. jag gick upp vid tio och la mig på altanen och solade med snäckan ett tag och sen gjorde jag mig i ordning. vid kvart i ett cyklade jag till stan och träffade jånna! hon köpte sig ett par skor och en klänning  (?) och sen sååå köpte vi jättestora jordgubbar som var massa goda. dom käkade vi medan vi satt på centralen och väntade på hennes tåg, för hon skulle .. nånstans, till .. nån ! hehe sne så cyklade jag hem igen ! jag gjorde smoothie bara för att det är så gott !


1 banan
lite blåbär och hallon
en kiwi
vaniljyoghurt
(mixa ihop, om det var nån som inte fattade det)

så har man typ världens godaste smoothie! för er som ville veta!!!



sen iaf så cyklade jag och snäckan till friskis och gick på puls/medel och det var massa massa kul, oooch massa jobbigt hihihii !  anna är bästa ledaren och hihihi aa precis ! sen så cyklade vi hem och nu sitter jag här, och om en stund ska jag ta ett VARMT bad, och sånt. sen så ska jag lägga mig och kolla på grey´s anatomy boxen och njoya ! sen ska jag tyyyp sova !


och midsommar kommer bli fullkomligt tråkig !!

Postat av: Marcus

"sen iaf så cyklade jag och snäckan till friskis"



Nej, jag trodde att ni cyklade till Kreta, hehe.

Woho, exakt en månad sedan förra. Varsågod för tipset :p

2009-06-17 @ 20:34:04

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0