boxning

söndag ... det blir alltid så kontigt, för jag lyckas alltid skriva bloggen liksom efter tolv på natten, och då blir det som dagen efter, men när jag skriver "idag" så menar jag söndag (igår) liksom ..    iaf .. var hemma hos farmor och farfar med pappa och rebecca, och sen kom faster victoria också dit. vi fikade med massa kakor och bullarr och sen typ ... när vi skulle hem släppte pappa av mig och snäckan vid friskis och svettis. vi gick på anna brännbacks boxpass och det var massa kul  :)    hihiihihhii, sen efter det kom pappa och hämtade oss och när vi kom hem så åt vi mat. sen kollade jag och snäckan på wipeout, och sanningens ögonblick, och så duschade jag :)     sen typ spelade jag DX-ball och klarade ut spelet .. mm  kul. seeen så nu sitter jag bara häär och tråkar, och snart ska jag sova. imorgon börjar jag halv ett. ska ha idrott (fotboll) i en och en halv timme, och sen slutar jag ...   pusspådet !




Postat av: Markus Granseth

Tja!

Det låter som en skön dag.

Markus

2009-03-27 @ 08:30:18
URL: http://www.markusgranseth.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0