dansss

idag var det skola, och blä på det för det var tråkigt liksom. och jag lyckades välta ut hela mitt glas med pärondricka, i matsalen :(  haha, det var lite pinsamt HEHE, men aa ...  sen efter skolan gick jag till friskis, såklart. jag gymmade i en timme och sen gick jag på danspasset med snäckan och det var askul ! vi stog längst fram och sånt ^^     hihiii sen kom pappa och hämtade oss hiii, sen när vi kom hem åt vi mat, och sen kollade jag och rebecca på let's dance. det var ju tyvärr morgan som åkte ut :(   han är så gullig ville att han skulle komma till finaaal. sen såå har jag typ bara setat här, nu är klockan 01:21, och jag är inte ens trött :(    ååh så typiskt..   imorrn ska jag iaf på stan med jasmine <3    massa mya ^^
nu sitter jag och lyssnar på 30 seconds to mars och dom är braaa ^^

GODNATT  <3

HÄR ÄR ELINA   HEHEHEHHEHEHHEHEHEHE !  KORV

Postat av: pomperipossa

du har ju skitbra blogg snygga bilder,men fan vad du verkar uttråkad man blir ju slö av att läsa

2009-04-18 @ 14:36:00

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0