nya skor och sånt ... ^^

idag var en helt okej daag. var i skolan, och sånt. hade först arbetsmiljö. det hände inte så mycket där. gick igenom ett arbete som vi hade lämnat in, och sen så fick vi en uppgift typ .. efter det satt jag och pluggade med några tjejer i klassen :)  sen var vi på nån planeringskurs med rektorn .. det verkade sådär  O_o       efter det hade vi naturkunskap, och jag fattade som vanligt typ ingentin liksom .. sen hade vi lunch och det var ganska äcklig mat tycker jag. kotlettrad med potatis och nån jävla plommonsky .., sen iaf gick vi till ica, och sen tillbaka till skolan, och hade medicinsk grund. ganska intressant faktiskt. vi snackade om allergier, och gjorde ett arbete, och så blev det prestationsångest å massa grejer, men ah vi får se hur det blir. efter det slutade vi.
då kom mamma och hämtade mg, så åkte hon, jag, emelie och rebecca till hälla. vi gick på ikea och sen hälla shopping. jag var inne på stadium i en halvtimme, och hade beslutsångest över ett par jympaskor .. men det slutade iaf med att jag köpte dom, för 799 kr   :o    
sen fick jag och rebecca skjuts till friskis, vi gick på johannes medelpass och det var massa ku. första gången jag var på det. det var jobbigt men kul ^^     sen kom mamma och hämtade oss, och när vi kom hem vid halv tio så åt vi pannkakor och gott var det !  (a)   snaaaart ska jag sova för jag är massa trött. och imorrn är det fredag, och då får vi se vad som händer .. fest elr filmkväll elr nåt med folk  ^^ 

här är mina snygga skor, som jag köpte !  snygga elr ?   XD



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0