skolan då, sen medel

jahanii .. här förväntar ni er att jag ska skriva något om dagen, så oook
första skoldagen efter lovet, jävligt segt, eftersom att man är van att sitta uppe vid datorn till halv fyra på morgnarna, och så skulle man upp halv åtta i morse (y)     hade iaf räddningstjänst i morse och vi fick öva på att snacka i walki talkis, elr hurfan de stavas. efter det var det hål från halv elva till halv tre. på hålet hade jag ett litet möte med min lärare, och sen träffade jag jasmine på stan. vi (jag) åt en vegitariansub på subway. gott vare iaf.

sen var det idrott i bombardier arena, där vi dansade vals, och nån annan skum dans, den hette fox nånting .. ? man dansade med massa olika människooor. sen efter idrotten slutade vi, och då gick jag till friskis och satte mig. klockan sex började ett medelpass med therese som jag gick på, och det var a lot of fun!  sen kom min käre fader och hämtade mig. när jag kom hem käkade jag sen tog jag ett jävligt skönt oljebad!  aaaa! sen så har jag försökt skriva lite på mitt idrottsarbete, men det går fan inte bra. ska skriva om stress   -.-    jag borde kunna skriva ganska mycket om det, men mitt huvud är tomt !

så nu sitter jag bara inne på emocore, och snackar med folk, och msnar och bilddagbokar litegran liksom, ska sova snart.

godnattis


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0