cpdag

idag var det skola. först omprov i medicinsk grundkurs. klarade godkänt (y)  och sen hål i två timmar .. gick och åt mat med jasse och nnåågra. blev bara sallad, för jag går på salladsdiet nu.  sen så var det tråkiga ämnen lalala .. sen åkte jag till gymmet. och där fick jag ryck stog inte ut med alla snygga smala människor så jag gick därifrån och åkte hem, mm ..  sen hemma var jag med rebecca, och kollade på greys och sånt. men pallar inte skriva mer nu. mår inge bra. hejdå

Postat av: Nikolina

här blev det skola, ska vila lite se på tv och sen plugga. Du med eller? :)

2009-05-07 @ 13:39:19
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Mahlin ♥

haha okej, härligt! i veckan ska jag.. eller eh veckan är fan slut snart. jag har ialla fall varit på stan och shoppat, j-o-b-b-a-t (var tvungen att skriva så vissa tror att jag sökte) på idol, och ba slappat. haft en bra torsdag då? :)

2009-05-07 @ 16:58:05
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0