i skolan

nu sitter man i skolan och klockan är 08:41, blää. och är typ här i onödan för det var ingen närvaro på etiklektionen och jag vet inte var läraren är, så nu kan jag ändå inte få hjälp med mitt fördjupningsarbete om sexuella övergrepp mot barn. bläää. aja får väl typ leta efter henne om ett tag när jag orkaar. nu ska jag taetttuggummi, och jag vet att ni tycker det är intressant. eh eh .. lallalala !  idag efter skolan så blir det nog först att gå på stan. måste ju köpa present till jennifer som fyllde 18 i onsdags:o  imorrn ska hon ha KALAAAS <3    ah, sen efter stan så ska jag och rebecca till friskis och svettis. först ska vi gå på ett askul danspass som typ äger. sen efter det så ska vi på ett medelpass som också är massa massa kul :D   kommer typ vara helt död efteråt, men det är ju skit samma ;)   träna <3

ne nu måste jag faktiskt skriva på mitt arbete ehehehe det ska liksom lämnas in idag, och jag är inte klar  Oo    (y) great elina.   HEJDOUU!!



PS. INTE MITT FEL ATT JAG GILLAR ATT HÄNGA I LYKTSTOLPAR!!!!

Postat av: melissa

SV: ellerhur ;s

2009-05-08 @ 19:03:31
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0