tua och puls/intensiv

idag efter skolan gik jag in på kicks och hälsade på lillasyster som praoar där den här veckan. sen träffade jag tua och vi gick runt och satt på massa olika bänkar och kollade på kvitton typ .. sen träffade vi snäckan och käkade subway hähähä, efter det cyklade jag och tua hem till henne och kollade på rasmus på luffen. så gullig film :)   hihi sen flummade vi bara massa och sen drog jag till friskis och träffade snäckan. vi gick på puls/intensiv och det var massa kul och massa jobbigt hehe  :)     imorrn blir det antagligen station/medel med rebeccaa.   pusshej leverpastej för nu ska jag plugga minsann.



Postat av: eli

Sv. Haha ;D!

2009-05-12 @ 21:06:51
URL: http://ellir.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0