boxning och inget plugg alls ...

det här är inte braaa, jag och jasmine har inte ens börjat på vårat projektarbete, som ska vara inne i början av nästa år. vi ska skriva ett arbete om psykossjukdomar, typ 20 sidor minst. och vi har inte skrivit en rad än .. åkte till skolan idag på min lediga dag för att vi skulle börja med det, men så är ju datorerna bokade såklart .. det går ju väldigt bra att skriva utan en dator. usch och fy då..  men i alla fall så gick jag runt på stan sen. stog inne på kicks och snackade med emelie i nästan en timme hiihihi. vi snackade om julen. åh jag vill verkligen ha jul nu. det har faktiskt kommit lite julpynt till staden ! och jag älskart ! snart blir det väl julmusik i butikerna också IIIIIHHH !

efter det så drog jag och snäckan till friskis och körde boxpasset. det blev att fläska på rejält alltså. älskar boxningen. man slår och slår och man får slå hur mycket man vill. slå ut alla onda tankar och skitgrejer. kan inte beskriva hur skönt det är. samtidigt som man känner svetten rinna i ansiktet, och mjölksyran i armarna. boxningen är bäst helt enkelt, skulle fan inte klara mig utan den känns det som.

nu blir det att varva ner och ta en skön dusch, sen kolla på desperate housewives och sen gå och lägga sig. ska faktiskt upp halv sex imorgon, för jag börjar jobba klockan sju. jobbigt jobbigt, men det måste ju göras. efter jobbet blir det träning. ett medelpass, och efter det blir det gymmet med lovisa! :)   puss påre !

OLD PIC

Postat av: Melouni

vad är det där för styrka?

2009-11-25 @ 07:56:19

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0