en känsla jag så länge saknat

den här känslan är verkligen den bästa jag haft på länge. jag har aldrig känt något liknande för någon annan människa. jag kan längta tills jag ska gå och lägga mig bara för att få ligga i lung och ro, och tystnad och tänka på dig, höra din röst i mitt huvud, se dig framför mig, och det gör mig varm i hela kroppen. jag kan knappt koncentrera mig på jobbet för att jag tänker på dig. allting du sagt och allting du gjort. allting som har med dig att göra värmer inombords och jag vet inte var jag ska ta vägen. all värme som strålar i hela min kropp gör mig till en glad människa. jag har fått en känsla av att jag kanske inte är så värdelös trots allt, någon kanske tycker om mig. jag kanske faktiskt betyder något för någon. det är en riktigt bra känsla, som jag tidigare saknat. men nu är den närvarande och allting känns så bra. när jag ser dig fylls jag av ro och trygghet. jag vet att du inte skulle göra mig illa. du är alldeles för godhjärtad och bra för det. det känner jag bara av att vara i din närhet. när jag lutar mitt huvud mot din axel, när du håller om mig på ett sätt som får mig att känna tillit och trygghet. när din hand rör min på ett mjukt och varsamt sätt, och när vi pratar i telefon i flera timmar. hela tiden har jag den där känslan som jag alltid letat efter, men inte funnit förän nu. jag trodde aldrig att jag skulle få känna den heller, det känns för bra för att vara sant. aldrig har något kännts så rätt som det gör just nu. jag vill bara vara med dig hela tiden. höra rösten, känna doften och din närhet. du får mig att smälta.




Postat av: Lovisa

Awww va söt du är, älskar dig med :)

hahahahah skoja

gulligt skriver iaf, bra att du inser att du är värdefull <3

2009-12-01 @ 00:01:24
Postat av: Elina

puss lovisa :) <3 älskar dig !

2009-12-01 @ 05:50:25
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0