jasmiiine

skola idag, usch .. man är inte speciellt pepp på plugg när man har varit ledig i en vecka kan jag ju lova. hade iallafall bara en lektion, sjukvård ! usch, det är så segt. måste göra klart en sak i det ocksåå.. ska skriva om en sjukdom (magsår) .. egna anteckningar som man sla plugga in i skallen och sen skriva så mycket man kan om det på ett prov liksom, pallar man eller ?  fick också reda på att anna (läraren) ska sluta på skolan, som alla andra .. awsome att alla lärare drar, suck..  sen träffade jag jasmine för första gången på hur länge som helst, hon har ju varit i ghana, men nu så är hon hemmaaa, och det är massa massa bra för jag har salknat bejbi! vi gick runt lite på staden och sen så tog vi bussen till hälla och gick in på ikea och kollade lite haha. efter det blev det ikeas varmkorv till lunch ... haha gott. sen tog vi bussen till stan igen. köpte ett partylinne, som kommer på bild längre ner HEHEHE ! sen tog jag bussen hem och käkade lite och så blev det att gå på puls/intensiv med snäckan. sååå sjukt jobbigt är det "nya" passet alltså! styrkan var i stort sätt omöjlig :(   usch blev lite besviken på mig själv för det, men vafan man är väl inte starke adolf ... annars så gick iaf konsitionen bra ! :D   sen kom mamma och hämtade oss . vi käkade food och nu sitter jag här, ska snart duscha.. hejdå !


Postat av: Jasmine

Awh sötnos saknade dig med!! <3

2009-11-09 @ 22:42:56

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0