weird feeling - day

lovisa övernattade här inatt. hittade henne påvägen från bussen igår kväll så hon följde med mig hem och somnade. dagen började lite sådär med en dålig hårdag och dålig kläddag .. typ dålig alltdag .. men jag åkte till friskis och skulle gå på annas puls/medel men pallade inte med hela. och nej jag var inte för lat, utan självförtroendet sjönk av alla jävla speglar i lilla salen, får psykbryt. var påväg att bli depp, så ja jag gick ut därifrån och gick in på gymet, men det blev inte så mycket gjort där heller. några maskiner, lite situps och sånt. åh jag hatar när det blir sådär. jag hatar speglar. jag kan inte gå på stan, för så fort det kommer ett skyltfönster så måste jag spegla mig i det, och kolla om jag ser tjock ut. är jag inne på en affär måste jag kolla i varenda spegel .. jag har ångest för att gå till jobbet, för att jag känner mig tjock i byxorna jag har på mig där. är det normalt !?  svar nej ..  i fyra veckor till ska jag gå med dendär känslan i kroppen, 8 timmar om dagen. det funkar intee ! jag känner mig så jävla begränsad och det känns bara helt sjukt. det är det som påverkar mig mest i livet och det ska verkligen inte vara så säkert .. på jobbet kan jag knappt  gå förbi en tavla eller ett fönster utan att jag måste spegla min kropp i den.  ÅÅH !!!
nog om det där för det är säkert jävligt tråkigt att läsa om .. nu sitter jag här och har nyss kommit hem från jobbet. nu ska jag sova för jag ska upp halv fem imorgon bitti och åka till jobbet .. börjar klockan sju, så hejdå och nattiii !!!!! <3




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0