100 saker om mig…

1. jag har ingenting att göra just nu så därför gör jag det här
2. mitt rum är alltid stökigt
3. jag älskar min rosa mobil
4. jag gillar att festa
5. jag vet att folk inte läser min blogg, så jag vet inte varför jag fortsätter blogga
6. just nu skrev johan till mig på msn
7. jag cyklar till skolan nästan varje dag
8. jag tränar på friskis och svettis väldigt ofta, och jag älskar det
9. jag ska bli ambulanssjukvårdare
10. jag har setat i en brinnande bil
11. jag har sovit på en brandstation
12. jag är jätterädd för vad som ska hända år 2012
13. jag gick i ridning förut
14. jag är rädd för ensamhet och mörker
15. jag missar aldrig ett avsnitt av desperate housewives eller grey's anatomy
16. jag blir jämt kär i fel killar
17. jag längtar tills på fredag och lördag
18. jag skulle haft en storebror
19. jag dissar alla fjortisar
20. jag har aldrig varit så full att jag tappat kontrollen
21. jag ska tatuera mig
22. jag tänker mer på insidan än utsidan hos en annan person
23. min dröm är att få hjälpa människor
24. jag behöver köpa en till parfym
25. jag tar studenten nästa år
26. jag gillar någon
27. min 18årsdag var den bästa dagen
28. jag saknar min farbror
29. jag har svårt att ta kontakt med nya människor
30. Jag älskar min familj
31. jag vill ha ett nytt objektiv till min systemkamera
32. jag älskar att shoppa
33. jag behöver alltid bekräftelse
34. ska jag fära håret svart?
35. jag gillar inte öl
36. jag gillar inte drinken "rosa pantern"
37. jag vill bli ung mamma
38. jag vill ha en hund
39. jag tycker matte är det värsta som finns
40. ibland vill jag bara försvinna
41. jag har haft jävligt jobbiga och svåra perioder
41. jag älskar att sova länge på morgnarna
42. jag ska ut på krogen på fredag med camilla
43. jag vill känna närhet
44. jag känner mig ofta ensam
45. jag skulle inte kunna leva utan musik
46. jag har spotify
47. jag ska gå på stan med lovisa imorgon efter skolan
48. jag är rädd för att dö
49. jag har träffat frida appelgren och snackat i telefon med henne! de ni !
50. jag vill åka till thailand
51. jag har rött nagellack
52. jag har gått i teater
53. min syster jobbar på kicks och är make up artist
54. jag är rädd för att göra fel
55. jag ska nog på studentkryssningen
56. jag hatar hur folk förändras
57. jag håller på att läsa en bok
58. jag har aldrig kört bil
59. jag är dålig på att plugga till saker
60. jag behöver någon som behöver mig
61. jag har gråtit som fan i skolan
62. jag har gjort jävligt dumma grejer som jag ångrar nu
63. jag hatar folk som tror att dom är något
64. jag har min mormor på msnlistan
65. jag ska kanske pierca läppen
66. jag tycker att jag är en bra kompis
67. jag älskar julen
68. jag gillar barnfilmer ibland
69. jag har klottrat ner hela mitt skrivbord
70. jag vill gå och lägga mig nu men orkar inte
71. när jag gick i ridning hette mnin favorithäst Vinett
72. jag vill börja rida igen
73. jag tror på spöken
74. jag är jätterädd att någon i min släkt eller familj ska dö
75. jag gillar att läsa verklighetsbaserade böcker
76. jag hamnar nästan aldrig i bråk
77. jag har älskar hundar ända sedan jag var ungefär två år
78. jag vill flytta
79. min förebild är frida appelgren
80. jag var efterbliven hela högstadiet
81. jag har ganska varierad musiksmak
82. jag skulle inte kunna gå ut på stan utan smink
83. jag vill ha sommar
84. jag sitter mycket vid datorn
85. jag måste städa mitt rum i helgen
86. jag ska praktisera på lasarettet vecka 47-50
87. jag är rädd för sprutor
88. mina sovbyxor är blåa
89. jag är inte kittlig längre
90. jag hatar väckarklockor
91. det blir nästan jämt äcklig mat i skolan
92. jag vill ha jättelångt hår på studenten
93. jag är trött
94. jag hatar att åka hiss för jag är rädd att den ska fastna
95. jag kommer aldrig punda
96. jag vill ha någon att mysa med
97. just nu lyssnar jag på melissa horn
98. jag har setat i en båt femton meter upp i luften, som sedan fallit ner i vattnet
99. jag har kört frb-båt och livbåt
100. jag har rökdykt hehe hejdå


Postat av: Vanadesse.

hej söt =)

allt e okej med mig med =) lite krasslig bara. vad gör du denna torsdag då?

kramar

2009-10-08 @ 11:43:22
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0