återträff med gamla vänner

idag var en mysig dag! började med att jag försov mig en timme (inte alls så bra), jag vaknade elva och skulle träffa kompisar på stan klockan tolv. men jag och lovisa tog bussen ner på stan vid tolv, och mötte leah, ema, jenni och matilda !  det blev en lunch på stugan, som för min del bestod av en kyckligsallad. åt i stort sätt bara brödet och lite sallad haha tycker inte den va så god, och så var jag inte såå hungrig .. sen gick vi på jakt efter djävulshorn som jag och lovisa måste ha på fredag, men icke sa nicke, vi hittade inga .. ´bara sånadär som blinkar, och såna vill man ju inte ha, det är ju lite retard .. sen gick vi till gina så jag kunde köpa ett par (egentligen ganska fula) rödda glänsande leggings som jag ska ha på fredag. jag är smart och lägger ut 200 kronor på ett klädesplagg som jag kommer använda en gång .. typical me liksom! men jag hade iallafall jättemysigt med tjejerna :) sen gick jag till stadsbiblioteket och pluggade matte med johanna :)   jag blev klar med hemprovet hihi men hade ju aldig klarat det utan johanna kan jag ju passa på att tala om !  nu så vet jag inte vad jag ska göra faktiskt ... sitta och softa lite. skulle träna men syrran drog utan mig :(   aja, får ta igen det i veckan  :o     puss på er <3


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0