hissar filmkvällar med vänner

min helg har varit hur mysig som helst måste jag säga ! i fredags blev det myskväll med lovisa, pontus och johan hemma hos lovisa. vi käkade,  kollade massa film och sånt. det blev meet the fockers, och hide and seek .. och så blev det she's the man, men den somnade typ alla till hehhehe. men mycket mysigt var det! vi somnade vid sex på morgonen och vaknade typ tio eller nåt !

igår så kom lovisa, pontus och johan hem till mig och hade filmkväll med typ världens sämsta filmer som jag och lovisa hade hyrt haha :) kommer inte ens ihåg vad dom hette ... iaf Beck-flickan i jordkällaren, och the glow. beckfilmen var typ den ända som var ok .. häh!  sen sminkade vi johan och pontus, men har inte tillåtelse att lägga in resultatsbilden på min blogg tyvärr ;) sen så somnade vi runt halv fem och vaknade vid halv ett.


hade en mysig helg med er, people


Postat av: Lovisa

hihih det va jättemys :)<3

2009-10-25 @ 23:08:51

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0