höstlov nu

vilket innebär att jag är ledig i en hel vecka, och lite mer ! :D  fuck vad skönt det ska bli alltså, men är ju tvungen att plugga massa på lovet också, men det ordnar sig nog hoppas jag. var i skolan dag, skulle plugga med therese, men när vi kom dit så funkade inte datorerna såklart .. lite irri blir man ju då liksom. så vi tog en lunch på subway och sen drog jag hem till emelie och roberto och spelade ps3 och drack flädersaft. mysigt ja. tog sen bussen hem och gjorde mig iordning lite och vid halv sju tog jag och rebecca bussen till friskis på björnövägen och gick på medel. så galet kul var det, som vanligt. jag älskar friskis <3   efter det blev det en bussresa hem och käka våfflor..  inte speciellt nyttigt, och inte så bra återhämtningsmål direkt men gott vare fan, och vi äter ju typ aldrig det (a)  sen blev det att skutta in i duschen och tvätta håret och lägga i ny hårfärg med min underbara hårinpackningsfärgning <3  så nu är det massa rött :)

imorgon är jag ju som sagt ledig, och då ska jag först ner på stan och shoppa med min lovisa! blir att kolla litegran, och sen på kvällen ska vi träffa johan och pontus och ha det mysigt typ. käka och sånt :)  blir nog mys ! nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, ska sova ! :o

nighty !



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0