shopaholic

jag tror att jag har gått och blivit shopaholic. haha nä men serri, jag kan typ inte gå på stan utan att köpa något längre. det är massa jobbigt fast det är ju kul att ha nya saker iofs, men ändå¨pengarna bara försvinner liksom ! skolan idag kändes bara otroligt värdelös. kom dit och hade estet där vi skulle ha drama. vi skulle typ vara i grupper och spela teater men jag skippade skiten. kollade på istället liksom. sen så skulle vi skriva upp en egen scen i vår loggbok och sen fick vi gå hem .. och matten var inställd. ganska skönt men jag skulle ju verkligen behöva gå på matten eftersom att jag ligger typ 25 sidor efter, och då överdriver jag inte. man ska vara på sida 46, och jag är på  sida 18 tror jag :s  nooot good !  men jag gick på stan med syster en stund. vi gick till stugan och käkade tacos (y) och så hälsade vi på emelie på kicks också. där inhandlade jag en nagelfil och en remover till mascaran.  nu blir det att plugga lite scandinavian star och sen ska jag på boxning med lillasyster! kommer bli fett ! och SEN börjar desperate housewives ! är ju så jävla spännande nu ! vem blir the lucky wife? susan eller katherine ?


såhär var outfiten idag !
(HÅRET ÄR INTE FIXAT)


grå kofta från gina tricot 199 kr
svart sjal från indiska 179 kr
svarta strumpbyxor från gina tricot 129 kr
gråa strumpor från gina tricot 49 kr



svarta stövlar med snörninng och klack från skopunkten 399 kr


svarta skor med klack från skopunkten, 299 kr

Postat av: lovisa

är inte den där tröjan brun? :o haha.

2009-10-06 @ 19:13:44
Postat av: Elina

haha nej grå lofisa ;)<3

2009-10-06 @ 19:18:33
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: lovisa

ahhahaha neeej den är brun :s

2009-10-06 @ 19:26:18
Postat av: Elina

nej :( hahahha!

2009-10-07 @ 10:27:11
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0