another birthday ?

jag och mina älskade systrar emelie och rebecca <3


idag så kom hela släkten hit och firade mig. det haqr varit en väldigt bra dag faktiskt. folket började komma vid klockan fyra. det blev fika med smörgåstårta, och kakor. och så var det ju lite presenter såklart. fick en jättebra present idag. jag fick en massa porslin och skedar. jag fick det av min farmor och farfar, eller man skulle egentligen kunna säga att det var ifrån min farbror osm dog när jag var tre år. redan då bestämde min farmor att jag skulle få det den dagen jag fyllde 18. jag höll på att börja gråta. det var så fint, och känslan var också så underbart fin. det kommer kännas så bra att ha grejerna när jag flyttar hemifrån. jag kommer alltid att tänka på honom.


av min faster fick jag en monitröja, lite smycken och en drinkbok !:D  så nu kommer jag kunna göra mina alldeles egna drinkar. finns jättemånga som ser ut att vara hur goda som helst ;)  sen så fick jag också ett presentkort på h&m! och så fick jag pengar också! :)  tack alla för presenterna, jag är jättenöjd! :)  när alla hade åkt hem så var fortfarande min moster och mina kusiner kvar. så mina kusiner passade på att städa hela mitt rum haha så nu är det vackert här inne såklart ;)   nu sitter jag och chattar med lovisa, och johan och kollar på en serie ppå ettan .. typ mannen under trappan eller nåt ! :o  spännande hihihiii ! storasyster och hennes kille roberto är fortfarande kvar här :)   nu ska jag fortsätta kolla på tv och snacka med mina friends ^^   bye !





Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0