piercing på fredag

på fredag är det magiclines som gäller. bara gå dit och låta dem trycka nålen genom min underläpp. kommer nog vara en ganska skön känsla eftersom att jag har väntat på det så länge, men då är jag ju 18, så då gör jag vad jag vill ! det blir en hästsko i underläppen på höger sida! det är bra, för jag kommer hinna ha den ca 9 veckor innan min praktik, och eftersom jag ska praktisera på lasarettet så får jag inte ha piercings. men då har jag haft den såpass länge att jag kan ta ut den ett par timmar utan att det växer igen !



jag var på danspasset på friskis idag, huur kul som helst var det ! man börjar lära sig alla nya stegen nu så det blir bara roligare och roligare ! mitt träningsschema för denna vecka är bestämt såklart. det blir boxning imorgon med snäckan, medel på onsdag, och medel på torsdag. sen blir det nog inget mer den här veckan eftersom .. friday is a very special day, right ? men ska ju försöka hålla mig till ca 4 gånger i veckan, så det blir ju ganska så perfekt ! :)     vad har jag mer att säga ? joo juste, min underbara vän johanna har tagit körkort idag ! stort grattis till henne!!! är faktiskt riktigt avundsjuk .. jag har inte ens börjat övningsköra än .. har gått dendät tråkiga kursen iallafall, så nu får man väl börja köra snart också !  det var nog allt jag hade att säga idag hehehe !   

Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

grymt grymt fint! :)



Hoppas int du har missat den sööta nyheten i mitt senaste inlägg ? =)

2009-09-24 @ 17:11:08
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0