god morgon

klockan är bara 8.11 och det är påsklov, vad gör jag uppe? jo jag ska cykla till skolan och göra ett matteprov, och jag hoppas verkliiiigen att det kommer gå bra .. har iallafall pluggat och det känns som att jag förstår! så det är bara att hoppas på det bästa. tänkte faktiskt ta en cykeltur till skolan, men pappa ska till tandläkaren då också, så jag får skjuts. nu känner jag mig lat ... men aja kanske får stanna på gymmet påvägen hem eller nåt ^^  imorgon är i stort sätt sista dagen på lovet innan helgen, så då blir det verkligen att sova tills man vaknar av sig själv, gud vad skönt! hade konstiga drömmar inatt .. men önskar verkligen att det var verklighet. fan vad jag saknar dig! aja hoppas alla får en bra dag! puss =)


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0